Sunday, March 16, 2008

Η μοίρα του υποψήφιου διδάκτορα

Η αλεπού κόβει βόλτες στο δάσος και βλέπει το λαγό να γράφει στο laptop κάτω από ένα δεντράκι. -Καλημέρα λαγέ. -Καλημέρα αλεπού. -Τι γράφεις λαγέ; -Το διδακτορικό μου (γέλια η αλεπού ακατάσχετα) -Και τι θέμα έχεις; -Πως ο λαγός τρώει την αλεπού. -Με δουλεύεις, γίνονται αυτά τα πράγματα; -Έλα να σου δείξω. Πράγματι, προχωρούν προς μια κοντινή σπηλιά, μπαίνουν μέσα, ακούγονταιθόρυβοι πανικού και μετά ησυχία. Στο τέλος βγαίνει μόνος του ο λαγός,κάθεται και συνεχίζει το γράψιμο. Περνάει αργότερα η ύαινα, τα ίδια:- Καλημέρα λαγέ. -Καλημέρα ύαινα. -Τι γράφεις λαγέ; -Το διδακτορικό μου.(γέλια η ύαινα αυτή τη φορά ακατάσχετα) -Και τι θέμα έχεις; -Πως ο λαγός τρώει την ύαινα. -Με δουλεύεις, γίνονται αυτά τα πράγματα, θα σε κάνω μια μπουκιά; -Έλα να σου δείξω. Ξανά το ίδιο σκηνικό, μπαίνουν στη σπηλιά και μετά από το σχετικόσαματά και τη νεκρική σιγή (σταματήστε επιτέλους τα τύμπανα) βγαίνει ολαγός cool όπως πάντα. Περνάει τέλος και ο λύκος.- Καλημέρα λαγέ.- Καλημέρα λύκε . -Τι γράφεις λαγέ; -Το διδακτορικό μου.(γέλια ο λύκος μέχρι δακρύων)- Και τι θέμα έχεις; -Πως ο λαγός τρώει το λύκο. -Με δουλεύεις, πρέπει να στο κόψουν το διδακτορικό;- Έλα να σου δείξω.Πλησιάζουν στη μυστήρια σπηλιά και όπως μπαίνουν στο σκοτάδιανατριχιάζει ο λύκος που βλέπει βήματα ζώων να μπαίνουν και να μηβγαίνουν και κόκαλα σκορπισμένα παντού. Εκεί που κοντεύει νακατουρηθεί επάνω του βλέπει στο βάθος το λιοντάρι να κάθεται. -Τι είναι αυτά που μου κάνεις ρε λαγέ, είπαμε πως ο λαγός τρώει τολύκο, όχι το λιοντάρι τρώει το λύκο, που με έφερες; -Δεν κατάλαβες: το λιοντάρι επιβλέπει το διδακτορικό μου. Εγώ δουλεύωκαι αυτός τρώει.

(αυτό το ανέκδοτο το έλαβα μέσω μέιλ, δεν είναι δικό μου και δεν αφορά στη δική μου θέση ως υποψήφιας διδάκτορος, ωστόσο εάν έκανα τη διατριβή μου στην Ελλάδα σίγουρα θα ταυτιζόμουνα.......)

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.

Γιάννης Χαραλαμπόπουλος said...

Πάρα-Πάρα πολύ καλό...θα το κάνω Link..!